H «ἡμέρα Κυρίου», όπως μαρτυρείται στην Αγία Γραφή, είναι άγνωστη, αφού και ο Ίδιος ο Χριστός είπε στους μαθητές Του: «Περί δέ τῆς ἡμέρας ἐκείνης ἤ τῆς ὥρας οὐδείς οἶδεν, οὐδέ οἱ ἄγγελοι ἐν οὐρανῷ, οὐδέ ὁ υἱός, εἰ μή ὁ πατήρ»[1]. Και αλλού τους παραγγέλλει: «γρηγορεῖτε οὖν, ὅτι οὐκ οἴδατε ποίᾳ ὥρᾳ ὁ Κύριος ὑμῶν ἔρχεται...διά τοῦτο καί ὑμεῖς γίνεσθε ἕτοιμοι, ὅτι ᾗ ὥρᾳ οὐ δοκεῖτε ὁ υἱός τοῦ ἀνθρώπου ἔρχεται»[2]. Όταν πάλιν τον ρώτησαν οι μαθητές του, μετά την Ανάστασή του, «Κύριε, εἰ ἐν τῷ χρόνῳ τούτῳ ἀποκαθιστάνεις τήν βασιλείαν τῷ Ἰσραήλ;»[3], επειδή νόμισαν ότι ήλθε η ημέρα εκείνη, ο Χριστός τους απαντά: «Οὐχ ὑμῶν ἐστι γνῶναι χρόνους ἢ καιρούς οὕς ὁ Πατήρ ἔθετο ἐν τῇ ἰδίᾳ ἐξουσίᾳ»[4]. Επομένως ο Χριστός είναι κατηγορηματικός ως πρός την ημέρα και την ώρα της Δευτέρας Παρουσίας, τονίζοντας ότι είναι άγνωστη στους ανθρώπους και αγγέλους και ότι αυτό το κράτησε ο Πατέρας στη δική του εξουσία και παγγνωσία. Και όταν βέβαια ο Χριστός είπε ότι ο Υιός αγνοεί την ώρα αυτή, ήθελε να διδάξει στους μαθητές του το πραγματικό και αληθινό της ανθρωπότητάς του, δηλώνοντας ότι και ο Ίδιος ως άνθρωπος αγνοεί την ημέρα και την ώρα της Δευτέρας Παρουσίας του[5].
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου