ὑπὸ τοῦ Ἀρχιμ. Ἰωαννικίου Κοτσώνη
Μιὰ
παράδοξη θέση ποὺ ἀκούγεται καὶ διαδίδεται σήμερα εὐρέως, καὶ ποὺ σὰν νερὸ ποὺ
διαχύεται καὶ ὕπουλα διαβρώνει ἐπιφάνειες, εἶναι ὅτι δῆθεν: «Δὲν εἶναι ἁμαρτία ἡ πορνεία. Οὔτε οἱ
προγαμιαῖες σχέσεις εἶναι ἁμαρτωλές. Αὐτὰ ὅλα (λένε) εἶναι φυσικὲς ἐνέργειες,
δείγματα κάποιας ἀγάπης. Μόνο ἡ κατ᾽ ἐπάγγελμα πορνεία εἶναι ἁμαρτία καὶ
καταδικάζεται ἀπ᾽τὸ Χριστιανισμό».
Ἡ
θέση αὐτὴ κυκλοφορεῖ καὶ ἀπὸ ἐπίσημα χείλη ἀνθρώπων ποὺ κινοῦνται στὸ διοικητικὸ
χῶρο τῆς Ἐκκλησίας.
Ὅμως
μιὰ τέτοια θέση εἶναι αἵρεση ποὺ θυμίζει Νικολαϊτισμὸ καὶ Μανιχαϊσμό. Προσπαθεῖ,
ἡ αἵρεση αὐτή, νὰ ἐξωραΐσει τὴ βρωμιά, νὰ παρουσιάσει σὰ μυρωδᾶτο λουλούδι τὸ
βοῦρκο καὶ νὰ ἐξαγιάσει τὶς παράνομες ἐρωτικὲς σχέσεις.
Ὁ
Κύριος, ἐν προκειμένῳ, εἶναι σαφής: Ἰσοδυναμεῖ μὲ μοιχεία καὶ ἀποτελεῖ ἁμάρτημα
ἀκόμη κι ἕνα πονηρὸ βλέμμα (Ματθ. ε´ 28).
Ὁ
Ἀπόστολος Παῦλος, καταδικάζει·
τὶς
προγαμιαῖες σχέσεις μὲ τὴ λέξη «πορνεία»·
τὶς
ἐξωγαμιαῖες σχέσεις μὲ τὴ λέξη «μοιχεία»·
τὶς
αἰσχρὲς πράξεις μὲ τὴ λέξη «ἀκαθαρσία»·
τὶς
ἀνώμαλες σεξουαλικὲς σχέσεις μὲ τὴ λέξη «ἀσέλγεια» (Γαλ. ε´ 19).
Ἔχοντας
ὑπόψη τὸν ἀνωτέρω Εὐαγγελικὸ νόμο, ἡ Ἐκκλησία μᾶς διδάσκει ὅτι οἱ παράνομες αὐτὲς
σαρκικὲς πράξεις ἀποτελοῦν ἐμπόδιο γιὰ τὸν ἄνθρωπο νὰ εἰσέλθει στὴ Βασιλεία τῶν
οὐρανῶν. Καὶ τὶς καταδικάζει ἀπερίφραστα! Τὸ τονίζει, στὴ συνέχεια, κι ὁ Ἀπόστολος
Παῦλος: «Οἱ τὰ τοιαῦτα πράσσοντες
Βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσιν» (Γαλ. ε´ 21).
Ἀπὸ τὸ τεῦχος 132-141, Δεκέμβριος, 2019 τοῦ περιοδικοῦ τῆς Ἱ. Μονῆς Σταυροβουνίου «Ο ΖΩΟΠΟΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ». σ. 998-999.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου