Ὁ
Κύριος στὴν ἐπὶ τοῦ Ὄρους ὁμιλία, ἀπευθυνόμενος πρὸς τοὺς μαθητές του καὶ τὸν ὄχλο,
οἱ ὁποῖοι βρισκόντουσαν ἐκεῖ, ἀναφέρει ὅτι στοὺς ἀρχαίους λέχθηκε νὰ μὴ
μοιχεύσουν. Ὁ Κύριος ὅμως λέγει στοὺς Ἰουδαίους καὶ διαχρονικὰ σὲ κάθε ἄνθρωπο,
ὅτι κάθε ἕνας, ὁ ὁποῖος βλέπει γυναῖκα μὲ τὴν πονηρὴ ἐπιθυμία πρὸς ἁμαρτία, ἤδη
μὲ τὴν ἐμπαθῆ αὐτὴ ματιὰ διέπραξε τὴν ἁμαρτία τῆς μοιχείας μέσα στὴν ἀκάθαρτη
καρδιά του[1]. Σύμφωνα
μὲ τὴν ἐντολὴ τοῦ Κυρίου, δὲν πρέπει νὰ πορνεύσῃς, γιὰ νὰ μὴ καταντήσῃς νὰ γίνῃς
ἀπὸ μέλος τοῦ Κυρίου μέλος πόρνης καὶ ἔτσι ἀποκοπῇς ἀπὸ τὸ θεῖο σῶμα τοῦ Κυρίου
σὰν σάπιο μέλος καὶ χάσεις τὸν Παράδεισο. Ὁ Κύριος προειδοποιεῖ ὅτι θὰ κρίνῃ καὶ
καταδικάσῃ τοὺς πόρνους καὶ τοὺς μοιχούς[2].
Ὁ
Ἰησοῦς Χριστὸς ὁδηγεῖ ἕνα ἄντρα καὶ μιὰ γυναίκα σὲ μιὰ ἔγγαμη συμβίωση καὶ ἔτσι
ἑνώνονται οἱ δύο «εἰς σάρκα μίαν». Ὅταν ὅμως ὁ ἄνδρας ἢ ἡ γυναίκα ἔχει ἐξωσυζυγικὲς
σαρκικὲς σχέσεις μὲ ἕνα τρίτο ἄτομο, τότε διαπράττει τὸ ἁμάρτημα τῆς μοιχείας.
Πολλοὶ νεονικολαΐτες διατείνονται ὅτι, ὅπου σὲ μιὰ ἐξωσυζυγικὴ σχέση ὑπάρχει «ἀγάπη»,
τότε δὲν ἔχουμε ἁμαρτία. Ὅμως πουθενὰ σὲ κανένα σημεῖο τῆς Ἁγίας Γραφῆς δὲν ὑπάρχει
αὐτὴ ἡ θέση.
[1] «Ἠκούσατε
ὅτι ἐῤῥέθη τοῖς ἀρχαίοις, οὐ μοιχεύσεις. Ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν ὅτι πᾶς ὁ βλέπων γυναῖκα
πρὸς τὸ ἐπιθυμῆσαι αὐτὴν ἤδη ἐμοίχευσεν αὐτὴν ἐν τῇ καρδίᾳ αὐτοῦ». Ματθ. 5,
27-28. Βλ. καὶ Λουκ. 18: 18-20.
[2] «Τίμιος ὁ γάμος ἐν πᾶσι καὶ ἡ κοίτη ἀμίαντοςˑ πόρνους δὲ καὶ μοιχοὺς κρινεῖ ὁ Θεός» (Ἑβρ. 13, 4).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου