τῆς Βουλῆς τῶν Ἑλλήνων
Θυσιαστήριο στὸ Δίκωμο
(19 Νοεμβρίου, 1958)
«Στὸ Δίκωμο
μὲ μαχαίρι
δίκοπο,
γιὰ τὴν τοῦ
Χριστοῦ τὴν Πίστι τὴν ἁγία
καὶ τῆς πατρίδος
τὴν Ἐλευθερία
ἐπάταξε τὸν δράκοντα
ὁ Κυριάκος
Μάτσης»
«Αξιότιμε Κύριε Βουλευτά,
Ἡ ψῆφος τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν σᾶς
κατέστησε μέλος τοῦ Ἑλληνικοῦ
Κοινοβουλίου γιὰ νὰ ἐργασθεῖτε γιὰ τὴν πρόοδο καὶ εὐημερία αὐτοῦ τοῦ τόπου.
Τῆς χώρας αὐτῆς μὲ τὸν πανάρχαιο
πολιτισμό, τὴ μοναδικὴ παγκόσμια προσφορὰ σ᾽ ὅλους τοὺς κλάδους τοῦ ἐπιστητοῦ.
Μιᾶς χώρας ποὺ πάντοτε στάθηκε
πρωτοπόρος στὴν ὑπηρέτηση καὶ διάδοση ἀξιῶν ποὺ προστατεύουν καὶ ἀναδεικνύουν τὸ
ἀνθρώπινο πρόσωπο.
Ἄλλωστε καὶ αὐτὴ ἡ λέξη «ἄνθρωπος»,
καθαρὰ ἑλληνική, καταδεικνύει τὴν ἔντιμη καταγωγὴ καὶ τὸν ὕψιστο προορισμὸ τοῦ
λογικοῦ αὐτοῦ δημιουργήματος τοῦ Θεοῦ.
Ὡστόσο σήμερα ἡ ἀξία «ἄνθρωπος» εὐτελίζεται
μὲ πολλοὺς τρόπους. Καὶ μάλιστα σὲ χῶρες ποὺ ὡς χθὲς ὑπερηφανεύονταν γιὰ τὴν ὑπεράσπιση
τοῦ ἀνθρώπινου προσώπου καὶ τοῦ πολιτισμοῦ του. Διότι οἱ λαοὶ τῶν χωρῶν αὐτῶν δὲν
ἀναχαίτισαν τὴ διαφθορά, ἡ ὁποία μὲ τὸ πρόσχημα τῆς προόδου, τὸ προσωπεῖο τῆς ἰσότητας
καὶ ἐλευθερίας, εἰσόρμησε καὶ ἀπονεύρωσε τὸν ἄνθρωπο. Παραμέρισε τὶς αἰώνιες ἠθικὲς
καὶ εὐαγγελικὲς ἀλήθειες καὶ τὸν ὁδήγησε στὸ σημερινὸ κατάντημα.
Ὁ ἄνθρωπος ζώντας ἀγκαλιὰ μὲ τὴν
ποικίλη διαφθορὰ κατάντησε ἀνώνυμος, κυνικός, στερήθηκε τὴν προσωπικότητά του,
μεταβλήθηκε σὲ σκέτο πράγμα. Κέντρο καὶ περιφέρεια ὅλων τῶν ἀξιῶν του ἔγινε πιὰ
ἡ ὕλη καὶ ἡ σάρκα.
Ἡ διαφθορὰ αὐτὴ μὲ ποικίλα
προσωπεῖα κτύπησε καὶ τὴν πατρίδα μας. Καὶ τώρα μᾶς ἀπειλεῖ καὶ μὲ τὸ ἄντικρυς ἀντίθετο
στὸν πολιτισμό, τὸ ἦθος, τὸ πιστεύω καὶ τὴν ἀξιοπρέπεια τοῦ λαοῦ μας λεγόμενο
«Σύμφωνο συμβίωσης για τα ὁμόφυλα ζευγάρια». Ἡ Βουλὴ τῶν Ἑλλήνων καλεῖται νὰ
νομιμοποιήσει ἕναν τρόπο ζωῆς ποὺ ἀποϊεροποιεῖ τὴν ἴδια τὴ ζωή, εὐτελίζει τὸ ἀνθρώπινο
πρόσωπο, δηλητηριάζει τὸν πολιτισμό. Δηλαδὴ οἱ Ἕλληνες βουλευτὲς καλοῦνται νὰ
ψηφίσουν τὸν θάνατο τοῦ λαοῦ καὶ τοῦ πολιτισμοῦ μας, συντελώντας μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ
καὶ στὸν μετασχηματισμὸ τοῦ κόσμου οὐσιαστικὰ σὲ ἀπέραντο νεκροταφεῖο.
Διαδίδεται ὁ ἰσχυρισμὸς ὅτι μιὰ εὐνομούμενη
πολιτεία πρέπει νὰ ἀναγνωρίζει ἰσότιμα σὲ ὅλους τοὺς πολίτες της τὸ δικαίωμα τοῦ
αὐτοπροσδιορισμοῦ τοῦ σεξουαλικοῦ τους προσανατολισμοῦ.
Μὲ τὴν ἴδια λογικὴ ὅμως μήπως θὰ ἔπρεπε
νὰ ἀναγνωρίσουμε ὡς νόμιμες μορφὲς συμβίωσης καὶ τοὺς ἄλλους σεξουαλικοὺς
προσανατολισμούς: π.χ. πρὸς περισσότερους
τοῦ ἑνὸς συντρόφους, πρὸς ἀνηλίκους, πρὸς ζῶα, πρὸς νεκρούς;
Δὲν εἶναι δυνατὸν τὸ θέμα αὐτὸ νὰ
τίθεται στὴ βάση τῶν προσωπικῶν δικαιωμάτων καὶ τῆς νομοθετικῆς κατοχύρωσής
τους. Δὲν ὑπάρχει νομικὸ δικαίωμα ἐκτὸς τῶν
ὁρίων τοῦ φυσιολογικοῦ…
Ἐπιπλέον, κύριε βουλευτά, ἀναλογίζεσθε
τὶ πρόβλημα θὰ δημιουργηθεῖ, ὅταν σὲ ἀμέσως ἑπόμενη φάση «ὁλοκληρωθεῖ» τὸ ἐν
λόγῳ σύμφωνο καὶ μὲ τὴ δυνατότητα υἱοθέτησης παιδιῶν ἀπὸ ὁμόφυλα ζευγάρια; Τότε
ποιὸς θὰ τεθεῖ ὑπεύθυνος γιὰ τὶς φοβερὲς ψυχοπαθολογικὲς διαταραχὲς τῶν παιδιῶν
αὐτῶν πού, ἀντὶ νὰ γνωρίσουν πατέρα καὶ μητέρα, θα μεγαλώνουν μὲ γονέα Α καὶ
γονέα Β; Καὶ ἂν κινήσουν νομικὴ διαδικασία γιὰ ἠθικὴ βλάβη, εἶναι σὲ θέση τὸ ἑλληνικὸ
Δημόσιο νὰ διαθέσει τεράστια χρηματικὰ ποσά γιὰ ἀποζημίωση;
Κύριε βουλευτά, πρὶν ρίξετε τὴν ψῆφο
σας ἀναλογισθεῖτε:
- Ποιὸ χῶμα πατᾶτε καὶ μὲ τὶ εἶναι
ποτισμένο αὐτὸ τὸ χῶμα.
- Ποιὸν πολιτισμὸ θὰ κτυπήσετε
κατάστηθα.
- Τί ἱστορία θὰ ἀκυρώσετε.
Τυχὸν θετική σας ψῆφος θὰ ἀνατρέψει
τὴ φυσικὴ τάξη στὴ ζωὴ τῶν ἀνθρώπων. Αὐτὸ οἱ πρόγονοί μας τὸ ὀνόμαζαν «ὕβριν», ἡ
ὁποία πάντοτε ἀκολουθεῖτο ἀπὸ τὴν «ἄτην» καὶ τὴν «νέμεσιν». Θὰ συμπράξετε λοιπὸν
σὲ ὑβριστικὸ νομοθέτημα;
Ἀλλὰ τότε θὰ δώσετε λόγο «σ᾽ ὅσους ἦρθαν, πέρασαν, θὰ ᾽ρθοῦνε, θὰ
περάσουν», καὶ στοὺς ἀγέννητους καὶ στοὺς νεκροὺς!!!
Ελπίζουμε ὅτι θὰ ἀχθεῖτε στὸ ὕψος
τῆς καθ᾽ ὅλου πολιτισμικῆς μας παραδόσεως καὶ κληρονομιᾶς, καὶ θὰ ὑποστηρίξετε
τὴν ὑγεία καὶ ὄχι τὴ διαστροφὴ σὲ τοῦτον τὸν τόπο.
Μὲ ὅποιο κόστος».
Ἀδελφότης
Θεολόγων «Ὁ Σωτὴρ»
Ἀπὸ τὸ ἔντυπο «Ο ΣΩΤΗΡ», ὀρθόδοξο χριστιανικὸ περιοδικὸ, ὄργανο ὁμωνύμου ἀδελφότητος θεολόγων, τεῦχος ὑπ᾽ ἀρ. 2125, 15 Ἰανουαρίου, 2016, σ.σ. 36-38.
Πηγή: O ΖΩΟΠΟΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, Ἀπρίλιος 2016, 'Αρ. τεύχους 122-131, Περιοδικὴ ἔκδοσις τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Σταυροβουνίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου