Πέμπτη 12 Αυγούστου 2021

ΟΙ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤ΄.

του Χριστόδουλου Βασιλειάδη
(Εικόνα: Χριστόδουλου Βασιλειάδη)

Παράλληλα, στην παραβολή των ζιζανίων ο Κύριος αναφέρει ότι ο εχθρός, που έσπειρε τα ζιζάνια είναι οι διάβολος. Και ο θερισμός σημαίνει το τέλος της παρούσης περιόδου του κόσμου. Οι θεριστές σημαίνουν τους αγγέλους, που θα είναι εκτελεστές των διαταγών του υπέρτατου Κριτή[1]. Στην διήγηση του Κυρίου επίσης για την Δευτέρα Παρουσία αναφέρεται ότι όταν θα έλθει ο υιός του ανθρώπου με την δόξα του και όλοι οι άγιοι άγγελοι θα είναι μαζί του, τότε θα καθίσει σε θρόνο ένδοξο και λαμπρό[2]. Κατά την Δευτέρα Παρουσία του ο Κύριος αναφέρει ακόμη ότι θα αποστείλει τους αγγέλους του και θα μαζέψει δια μέσου αυτών τους εκλεκτούς του από τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα από το ένα άκρο της γης έως το αντίθετο άκρο του ουρανού[3]. Περιγράφοντας ο Κύριος τη ζωή μετά την Δευτέρα Παρουσία αναφέρει ότι ούτε οι άντρες έρχονται σε γάμο ούτε οι γυναίκες δίδονται σε γάμο αλλά είναι σαν τους αγγέλους, που ζουν στους ουρανούς, οι οποίοι ούτε πολλαπλασιάζονται με φυσική γέννηση ούτε έχουν επιθυμίες γάμου[4]. Στην πορεία προς Εμμαούς επίσης οι δύο μαθητές, Λουκάς και Κλεόπας αναφέρουν στον Κύριο ότι κάποιες γυναίκες πήγαν στο μνημείο, όπου ετάφη ο Κύριος και αφού δεν βρήκαν εκεί το σώμα του, είπαν ότι είδαν και οπτασία αγγέλων, οι οποίοι τους είπαν ότι ο Ιησούς ζει[5]. Στην γνωριμία των πρώτων μαθητών με τον Κύριο, ο Ιησούς αναφέρει στον Ναθαναήλ ότι από τώρα, που άνοιξε κατά την βάπτισή του ο ουρανός, θα τον δουν και αυτοί ανοιγμένο και τους αγγέλους του Θεού να ανεβαίνουν και να κατεβαίνουν για να υπηρετούν τον υιό του ανθρώπου[6].


[1] Ματθ. ιγ΄, 39.

[2] Ματθ. κε΄, 31. Μαρκ. η΄, 38.

[3] Μαρκ. ιγ΄, 27.

[4] Μαρκ. ιβ΄, 25.

[5] Λουκ. κδ΄, 23.

[6] Ιω. α΄, 52.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου