Στὴν
ἐν λόγῳ συνδιάσκεψιν στὸ BALAMAND
ἀρνήθηκαν
νὰ παραστοῦν, καὶ κατὰ συνέπεια δὲν ὑπέγραψαν
τὸ κείμενο τῆς «Κοινῆς Δήλωσης», τὰ
Πατριαρχεῖα: Ἰεροσολύμων, Σερβίας,
Βουλγαρίας, Γεωργίας καὶ οἱ Ἐκκλησίες:
Ἑλλάδος καὶ Τσεχοσλοβακίας.
Τὰς
ἀπὸ ἐκκλησιολογικῆς, δογματικῆς, ποιμαντικῆς, ἁγιολογικῆς, ἠθικῆς καὶ ἱστορικῆς
ἀπόψεως, τρωτὰς θέσεις τοῦ κειμένου
τῆς «Κοινῆς Δήλωσης» τῆς ἐν λόγῳ «Μικτῆς Ἐπιτροπῆς ἐπὶ τοῦ θεολογικοῦ
διαλόγου μεταξὺ Ὀρθοδόξων καὶ Ῥωμαιοκαθολικῶν» ἐπεσήμαναν καὶ ἐπέκριναν μὲ ἐμπεριστατωμένες
καὶ ἀξιολογώτατες ἐπιστολές τους ὄχι μόνον
τὸ σύνολο τῶν εἴκοσιν ἱερῶν Μονῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους - Ἄθω, ἀλλὰ καὶ ἡ Διαρκὴς Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος,
ὅπως ἐπίσης οἱ καθηγητὲς τοῦ Πανεπιστημίου
π. Θεόδωρος Ζήσης, π. Ἰωάννης Ῥωμανίδης, κ. Ἀνδρέας Θεοδώρου, κ. Μέγας Φαράντος
κ.ἄ.
Ἱερὰ Μονὴ Δοχειαρίου, Ἅγιον Ὄρος
***
(συνεχίζεται)
Ἀπὸ τὸ περιοδικό τῆς Ἱ. Μονῆς Σταυροβουνίου «Ο ΖΩΟΠΟΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου